26 februari 2008

Funkar eller inte...

Är sugen på en ny soffa. Just nu har vi en vit Karlanda från IKEA men vill ha en större soffa. Den jag fastnat för, dels för att den är snygg men också för att priset är bra är Monza från Mio. Det jag funderar över är om den ljusgrå soffan funkar med den mörkbruna mattan som vi har från IKEA. Färgerna i övrigt är vita väggar, mörkt grå (nästan svart) fondvägg. Två femtiotals fåtöljer i teak och massor av kuddar i svart, grönt och några med svartvita grafiska mönster. Kan det var så illa att mattan måste ut om vi byter soffa?




3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hmmm...vet inte...brunt o gråt i hop låter sådär...men bara vad jag tycker. Soffan var hur läcker som helst ju!!

Kram MM

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Grått, mena jag ju

jennys hus sa...

ja jag håller nog med millan där om jag ska vara ärlig. men visst är den snygg monzasoffan, har tänkt köpa en sån själv också men vet inte än om det blir mörk eller ljusgrå.Kram/jenny