28 mars 2008

Badrumsmatta

Äntligen! Vår gamla matta, en egenhändigt färgad från IKEA, hade gjort sitt. Vi tänkte att vi köper en liknande, ganska stor och svart. Men det var lättare sagt än gjort att hitta! Helt oväntat hittade jag den på Prix i Bollnäs! Nu ligger den på plats och gud vad mjuk den är! Eftersom det känns trist att lägga ut en bild på en svart badrumsmatta så kommer lite bilder på vårt badrum istället. Jag gillar mitt badrum och tycker att vi löst förvaringen bra men eftersom vi bor i en hyresrätt så är golvet i badrummet något vi inte tar oss för. Blått våtrumsgolv är inte något jag skulle välja om jag säger så. Jag tycker att väggen bakom badkaret är lite tom, kom gärna med förslag på vad som kan pryda den.
g

3 kommentarer:

ACStyle sa...

Jättestiligt badrum! Hur skulle det vara med en väggdekoration i stil med den som finns på Ikea, en svart slingrande blomma?

Sofie sa...

Japp, väggdekorationer har slagit mig men vet inte hur det skulle funka på en vägg som blir blöt ibland. Vet heller inte hur bra de skulle fästa på våtrumsfärger...nån som vet? Anansr är väggdekorationer perfekt eftersom de är lätta att ta bort. Tack för tipset!

Anonym sa...

va fint badrum :) en sån badmatta ska ja köpa med nu när ja såg din :) kram