25 mars 2008

Mamma och pappas badrum


Vi har spenderat påsken hos mina föräldrar och de har precis fixat i sitt badrum. Från vit våtrumstapet med rosa rosor så har de övergått till ljusljusgrå panel och vita väggar. Vilket lyft! Resultatet blev kanon och nu väntar jag spänt på den nymålade badrumsinrdningen och golvet! Stilen är lite lantlig, mycket vitt och nött. Lite för gulligt för att passa hos mig men oavsett stil så gillar jag allt bara det är genomtänkt. Ovan panelern löper en liten hylla med vackra stilleben, här kommer några bilder!
g
g

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen jättefina bilder du visar!

Ha en härlig tisdag

ColonialEast sa...

Jag tycker badrummet ser ut att bli jättefint!

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad härligt! Dina föräldrars badrum är precis i min smak... Lustigt nog ser mitt eget nyligen renoverade badrum inte alls likadant ut utan är mer "modernt.

Kram Annica